Endodoncja mikroskopowa, leczenie kanałowe Wrocław

endodoncja

Leczenie endodontyczne dotyczy zębów objętych procesem zapalnym miazgi (tkanka wewnątrz zęba zawierająca naczynia krwionośne i nerwy) oraz zębów martwych. Najczęstszą tego przyczyną jest głęboki ubytek próchnicowy lub pęknięcie zęba na skutek urazu. Objawami takiego stanu są silne i uciążliwe bóle, które nie przechodzą pomimo zażywania środków przeciwbólowych.

Endodoncja mikroskopowa Wrocław

Na szczęście minęły już czasy, w których jedynym ratunkiem było usunięcie bolącego zęba. Leczenie endodontyczne (kanałowe) jest zabiegiem, który umożliwia zachowanie pacjentom tych zębów, które w innym wypadku wymagałyby usunięcia a następnie uzupełnienia za pomocą mostów, protez czy implantów.

DENTAL MED CLINIC z Wrocławia wyposażona jest w nowoczesny sprzęt do leczenia endodontycznego, które w całości przebiega na jednej wizycie i jest zupełnie bezbolesne.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem Wrocław

Mikroskop zabiegowy pozwala na leczenie bardzo trudnych kanałów korzeniowych; np. bardzo wąskich, zarośniętych lub zakrzywionych. Również dzięki mikroskopowi jesteśmy w stanie odszukać dodatkowe kanały które "gołym okiem" są niezauważalne.

Urządzenie RAYPEX pozwala na precyzyjne określenie długości kanału. Dzięki niemu możemy opracować i wypełnić kanał korzeniowy precyzyjnie do końca, co jest podstawą skutecznego leczenia.

Mikromotor endodontyczny z regulowanym momentem obrotowym i system narzędzi niklowo-tytanowych M-TWO pozwala udrożnić i opracować nawet najbardziej zakrzywione kanały.

Rentgen stomatologiczny daje możliwość kontrolowania przebiegu leczenia kanałowego oraz weryfikowania jego prawidłowości.

Leczenie endodontyczne jest niestety lekceważone przez wielu pacjentów. Należy zdawać sobie jednak sprawę, że prawidłowo przeleczony ząb może służyć jeszcze przez wiele lat, a sam korzeń zęba może być w przyszłości filarem dla obudowy protetycznej.

Współpracujemy z: